Deklaracja dostępności

MINI MAX Spółdzielnia Socjalna zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej: https://minimax.info.pl/.

Data publikacji strony internetowej: 2024-11-28. 
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2024-11-28.

Stan dostępności cyfrowej

Strona internetowa jest zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Przygotowanie deklaracji dostępności

Data sporządzenia deklaracji: 2024-11-28. 
Deklarację sporządzono na podstawie badania przeprowadzonego przez profesjonalny podmiot zewnętrzny: dostępność cyfrowa wcag-audyt.pl.

W siedzibie nie ma możliwości skorzystania z pomocy tłumacza języka migowego w kontakcie z podmiotem za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej np. przez komunikator. 

W budynku brak zamontowanej pętli indukcyjnej.

Wszelkiej informacji na temat pomocy lub asysty osoby na miejscu podczas odwiedzin w naszej siedzibie prosimy kierować do:

Hubert Jankowski, Prezes, Tel. + 48 570 215 068
Email: hubertjankowski0@gmail.com

Skróty klawiszowe

Na tej stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiszowych.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy zgłosić to do Prezesa – Huberta Jankowskiego, pod adres email: hubertjankowski0@gmail.com, lub telefonicznie pod numerem telefonu: +48 570 215 068.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, email),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 14 dni roboczych od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli ten termin będzie natomiast zbyt długi dla Ciebie poinformuj nas o tym, zaproponujemy Ci dostęp w alternatywny sposób. Tak samo w przypadku gdy nie będziemy w stanie zapewnić Ci dostępności do treści wskazanej w Twoim żądaniu.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Więcej informacji na ten temat oraz wniosek znajdziesz pod linkiem pomocne informacje na rządowym portalu gov.pl

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Dostępność architektoniczna

Siedziba Spółdzielni Socjalnej MINIMAX znajduje się pod adresem: Kolegialna 11/9, 09-400 Płock

Do siedziby można dojechać Liniami autobusowymi Komunikacji Miejskiej: 2, 4, 7, 18, 19, 20, 22 24 26 33, 140.

Obok budynku znajduje parking z miejscem parkingowym dla osób z niepełnosprawnościami.

Budynek nie posiada windy oraz toalety przystosowanej dla osób z niepełnosprawnościami.

Schody wyposażone są w poręcze.

Podmiot umożliwia wejście do budynku z psem asystującym.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

W siedzibie nie ma możliwości skorzystania z pomocy tłumacza języka migowego w kontakcie z podmiotem za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej np. przez komunikator. 

W budynku brak zamontowanej pętli indukcyjnej.

Wszelkiej informacji na temat pomocy lub asysty osoby na miejscu podczas odwiedzin w naszej siedzibie prosimy kierować do:

Hubert Jankowski, Prezes, Tel. + 48 570 215 068
Email: hubertjankowski0@gmail.com